درب اتوماتیک کرکره ای

درب اتوماتیک سکشنال

درب اتوماتیک سکشنال

سیستم های درب اتوماتیک سکشنال (درب اتوماتیک سکشنال زیر سقفی)

درب اتوماتیک سکشنال مصرف بسیاری در پارکینگ ساختمانهای هوشمند و مدرن امروزی دارند. درب اتوماتیک سکشنال(زیرسقفی)، استاندارد روز اروپا می باشند و به علت مکانیزم خاص و مزایای این سیستم در ایران نیز مورد توجه فراوان قرار گرفته است. از مزایای دربهای اتوماتیک سکشنال میتوانیم به نیاز به فضای بسیار محدود ( ۲۵ سانتی متر از ارتفاع )برای نصب , زیبایی فوق العاده و انطباق با تمام نماهای ساختمانی, تنوع در طرح و رنگ پنل ها , بی صدا بودن ,طول عمر بالا به علت اصطکاک بسیار کم بین اجزا و قطعات و همچنین استفاده از یراق آلات و لوله های فولادی و ضد خش بودن پنل ها به دلیل رنگ الکترو استاتیک , خلاص کردن و باز و بسته کردن ساده درب در هنگام قطع برق, ایجاد پنجره در داخل پنل در صورت تمایل, تعداد تردد نامحدود , ضد سرقت و ضد نفوذ می باشد به دلیل اینکه هیچگونه درز یا شیاری از بیرون ندارد, سرعت بالا در مقایسه با دربهای کرکره ای

پنل های درب سکشنال

پنل های درب سکشنال دارای ضخامت ۴۵ میلیمتری هستند. این پنل ها از فولاد گالوانیزه با ضخامت ۰٫۴ میلی متر ساخته شده است. پنل های درب سکشنال در قسمت های داخلی در بالا و پایین به خوبی به یکدیگر متصل شده اند.

پنل های درب های سکشنال دارای مدل های مختلفی هستند که به خوبی در تکمیل معماری و نمای منازل موثر می باشند . درب های سکشنال به خوبی می توانند با نمای هر ساختمانی مطابقت یابند و به این صورت بر زیبایی نمای ظاهری منازل افزوده می شود.

طریقه باز شدن درب سکشنال

دربهای سکشنال با کمک فنر و موتور، پنلها را به سمت بالا کشیده و به صورت ۹۰ درجه در زیر سقف قرار می گیرد

درب سکشنال مسکونی

نصب درب سکشنال مسکونی به دو صورت انجام میشود:
۹۰ درجه ۱ زاویه دار مناسب برای پارکینگ های رمپ دار

موتور های درب سکشنال مسکونی به صورت کشنده می باشد. پنل های درب سکشنال مسکونی از تنوع بالایی برخوردار است (کتیبه دار،۳شیار،قاب دار و …) و قابلیت ایجاد پنجره و درب نفر رو درون پنل ها را دارا می باشد.

درب سکشنال صنعتی

درب های سکشنال صنعتی به درب هایی گفته می شوند که برای درب ورودی کارخانجات و سوله ها استفاده می شوند و ابعاد آنها بزرگ و تردد آنها بالا و نامحدود می باشند. را بسته به شرایط و فضای موجود می توان به سه روش نصب کرد: درب صنعتی ۹۰ درجه زاویه دار گیوتینی عمود باز شو

معمولا به صورت ساید گیربکسی (به علت ابعاد و تردد بالا) نصب می شود درب صنعتی : موتور پنل های درب سکشنال از تنوع رنگی زیادی برخوردار است و دارای این قابلیت می باشد که درون پنل ها پنجره و درب نفر رو، تعبیه شود.

نوشته های مشابه