موتور کرکره TSP, موتور کرکره برقی ساید

موتور کرکره برقی ساید TSP با یو پی اس

موتور کرکره برقی ساید TSP با یو پی اس

موتور کرکره برقی ساید TSP با یو پی اس

موتور کرکره برقی ساید TSP با یو پی اس DC (با یو پی اس) با به همراه داشتن سیستم اتوماتیک کیت شارژ و باطری که در قالب یک باکس تولید و عرضه می گردد. موتور کرکره برقی ساید TSP با یو پی اس آماده جهت مصارف مسکونی , تجاری و صنعتی میباشد.

موتور های ساید کرکره برقی TSP (DC) در وزن های مختلف از جمله با بکارگیری سیستم ۲۴ ولت و سیم پیچ تماماُ مسی جهت مصارف پر تردد و سنگین به کار گرفته می شود.

لازم به ذکر است تمامی موتور کرکره برقی ساید TSP با یو پی اس دارای سیستم اتوکلوز یا بسته شدن اتوماتیک, قابلیت نصب فتوسل یا چشمی, قابلیت نصب فلاشر چشمک زن و قابلیت تک کانال و چهار کاناله کردن دستگاه را دارا می باشند که این امکان را به شما میدهد تا بتوان از بالاترین امکانات و کیفت بهره مند شوید.

موتور کرکره برقی ساید TSP با یو پی اس دارای مداری کاملا حرفه ای و منحصر به فر می باشد که از جمله آنان میتوان به ترانس و مبدا شارژ دستگاه اشاره کرد که از ساختار متفاوتی تشکیل شده که میتواند بالاترین میزان طول عمر باطری ها را در پیش رو داشته باشد.

کلیه قطعات و لوازم مصرفی در موتورها و مدارها از بهترین نوع موجود در بازار دنیا تشکیل شده که بتواند بالاترین طول عمر دستگاه را در پیش رو داشته باشد.

نوشته های مشابه