تیغه کرکره, درب اتوماتیک کرکره ای

تیغه کرکره درب اتوماتیک کرکره ای

تیغه کرکره درب اتوماتیک کرکره ای

تیغه کرکره آلومینیوم

دو نوع ۱-تیغه الومینیوم قوسدار(منحنی) ۲-تیغه الومینیوم تخت (صاف) موجود می باشند.
تیغه های دو جداره آلومینیوم در اندازه های ۸۰،۶۰،۴۰ و ۱۰۰ میلی متری ساخته می شود، که موارد مصرف آنها متفاوت است.
تیغه های ۴۰ میلی متری : موارد مصرف در کرکره های آلومینیوم پشت پنجره ها،که به نام « شاترز» شناخته شده¬اند.
تیغه های ۶۰ میلی متری : موارد مصرف در ارتفاع های کم.
تیغه های ۸۰ میلی متری : متداول ترین نوع تیغه، که برای کرکره پارکینگ ها و درب ورودی مغازه ها استفاده می شود.
تیغه های ۱۰۰ میلی متری : موارد مصرف در عرض ها و ارتفاع های زیاد.

تیغه کرکره فوم دار

تیغه گالوانیزه فوم دار تیغه گالوانیزه فوم دار محدب دو جداره که از جنس ورق آهن گالوانیزه می باشد و به داخل آن فوم تزریق می شود که سبب میشود این نوع تیغه عایق صدا و کرما باشد

تیغه کرکره گالوانیزه فوم دار در برابر ضربه و وزش باد و هم چنین نور آفتاب و گرمایش و سرمایش نسبت به تیغه کرکره های آلومینیمی و گالوانیزه تک جداره دارای مقاومت بیشتری می باشد .

از دیگر ویژگی های این نوع تیغه کرکره در مقایسه با سایر کرکره های رول آپ می توان به سنگینی آن و کیفیت رنگ الکترواستاتیک و هم چنین ضربه پذیری بالا به دلیل فوم داخل ان اشاره نمود .

تیغه کرکره پانچ دار

از پانچ شدن تیغه های آلومینیومی تک جداره این نوع تیغه کرکره برقی ساخته می شود و تیغه های پانج معمولاً بصورت ترکیبی با تیغه های نرمال آلومینیوم جهت زیبایی و همچنین نفوذ نور به داخل محیط نصب از جمله پارکینگ ساختمانهای جنوبی و فروشگاه ها استفاده می شود .لازم بذکر است با توجه به اینکه این تیغه کرکره برقی ها از نوع تک جداره می باشند و از نظر مکانیکی مقاومت پایین تری نسبت به سایر کرکره برقی ها دارند استفاده از آن بصورت یک کرکره برقی کامل توصیه نمی گردد و حداکثر تا ۶ عدد تیغه پانچ توصیه میشود. بهتر است جهت جلوگیری از نفوذ صدا و گرد وغبار از درون سوراخ های کرکره برقی پانج شده این سوراخ ها با تلق شفاف ( پلی کربن ) پوشانده شوند .

تیغه کرکره غضروف دار

این نوع تیغه کرکره مشابه تیغه کرکره آلومینیوم اکسترود است با این تفاوت که مابین دو تیغه ، یک قطعه واصل ( غضروف آلومینیوم با مقطع( S قرار می گیرد و علاوه بر زیبایی باعث حرکت نرم کرکره برقی و در نتیجه کاهش صدا می شود . لازم بذکر است برترین نوع تیغه کرکره غضروفی برای کرکره برقی های سایز کوچک و متوسط تیغه غضروفی سایز ۹۰ ( ۷۰ تیغه + ۲۰ غضروف ) می باشد . تیغه های کرکره برقی غضروف دار درجه یک معمولاً به ازای هر متر مربع ۱۰ الی ۱۱ کیلوگره وزن دارند و بدلیل وزن بالا توصیه می شود که این تیغه ها بهمراه موتور ساید استفاده شوند . تیغه های کرکره برقی غضروفدار بدلیل چرخش نرم و راحت در بالای رول و ضخامت و وزن بالای تیغه ، بسیار کم صدا تر از تیغه های نرمال هستند و عمر مفید آنها نیز به مراتب بیشتر می باشد . در هنگام سفارش گذاری تیغه غضروف دار باید توجه داشت که غضروف آن بصورت آلومینیوم توپر و ضخیم با مقطعی به شکل حرف S انگلیسی باشد همچنین میتوان رنگ تیغه اصلی و غضروف را از دورنگ مجزا انتخاب نمود .

تیغه طرح چوب کرکره برقی و طرح سنگ و … ( دکورال – لوکس ) در واقع همان تیغه های کرکره برقی آلومینیوم اکسترود و یا گالوانیزه فوم دار هستند که پس از تولید ابتدا به این تیغه کرکره ها یک یا دو لایه پوشش رنگ الکترواستاتیک بعنوان زمینه زده می شود و سپس برچسب هایی با طرح چوب بوسیله گرما و با تکنیک ترموفیت بر روی تیغه کرکره های رنگ شده می چسبانند. لازم بذکر است قیمت کرکره برقی با تیغه طرح چوب گالوانیزه و آلومینیوم چندان تفاوتی با یکدیگر ندارد.

تیغه کرکره پلی کربنات

تیغه های کرکره برقی شفاف پلی کربنات tsp معمولاً جهت اماکنی نظیر بانکها و صرافی ها که از نظر امنیتی نیاز است در هنگام شب داخل آنها رویت شود کاربرد دارد . کرکره برقی ها tsp علاوه بر عبور نور و محافظت در برابر اشعه UV ، در مقایسه با سایر کرکره برقی ها بیشترین ضریب ایمنی در برابر سرقت و خرابکاری دارا میباشد و بخاطر مقاومت و سختی بالای الو مینیوم از خم شده و یا شکم دادن دهنه جلوگیری مینماید و دارای تائیدیه امنیتی از پلیس پیشگیری نیروی انتظامی می باشد و این طرح بصورت انحصاری بوده و دارای شماره ثبت ID/20099 و تاییدیه تولید از اداره ثبت صنعتی و علائم تجاری میباشد . با توجه به اینکه هر متر مربع از کرکره برقی شفاف TSP حدوداً ۹ کیلوگرم وزن دارد ، توصیه می شود این تیغه ها بهمراه موتور ساید مورد استفاده قرار گیرند .

تیغه های شفاف پلی کربنات TSP از مواد پلی کربنات ضد UV با مقاومت مکانیکی بسیار بالا و مقاوم در برابر ضربه در رنگهای گوناگون از جمله شیشه ای ، دودی رنگ ، برنز ، آبی ، مسی رنگ و … ساخته می شوند . کرکره های برقی شفاف پلی کربنات بدون رنگ بیشترین شفافیت را دارا است و با توجه به نیاز کارفرما امکان تولید آن با رنگهای گوناگون وجود دارد و در صورت نیاز می توان با افزودن مواد و یا انجام سند بلاست آنرا به کرکره برقی مات تبدیل نمود .

تیغه های کرکره برقی شفاف tspبا استفاده از تیغه های الومینوم ۵/۲ سانتیمتری به یکدیگر متصل می شوند . لازم بذکر است تیغه های کرکره برقی شفاف tsp را می توان بصورت ترکیبی با سایر تیغه های کرکره برقی استفاده نمود.

مواد اولیه کرکره های برقی شفاف پلی کربنات می باشد که عموماً وارداتی می باشد و یکی از برترین برندهای آن بایر المان می باشد . تیغه های پلی کربنات tsp با ضخامت استاندارد ۲mm, 4mm در لبه های بیرونی تولید می شوند . عوامل تاثیر گذار بر قیمت تیغه های پلی کربنات ۱- کیفیت و برند مواد اولیه آن ۲- ضخامت تیغه شفاف و وزن هر متر مربع آن ۳- جنس غضروف بین تیغه ها و رنگ آن می باشد .

تیغه کرکره فوم دار

تیغه طرح چوب کرکره برقی

نوشته های مشابه