برند موتور کرکره

موتور کرکره سیماران

موتور کرکره برقی سیماران

موتور کرکره برقی سیماران

موتور کرکره برقی سیماران (Electric Cement Shutters Engine) امروزه کرکره‌هایی که در مجتمع‌های تجاری و مسکونی مورداستفاده قرار می‌گیرند اتوماتیک هستند و موتور آن‌ها با جریان برق کار می‌کند انتخاب موتور مناسب کرکره بسیار حائز اهمیت است و موتور باید با توجه به وزن درب و میزان تردد انتخاب شود

تا دچار آسیب و سوختگی نشود، موتورهای کرکره مختلفی در بازار وجود دارند که برخی از آن‌ها اروپایی برخی چینی و برخی ایرانی هستند که هرکدام قابلیت‌ها و قیمت‌های متفاوتی دارند یکی از برندهای معتبر و پرفروش موتور کرکره، موتور کرکره برقی سیماران می‌باشد که از قدرت بالایی برخوردار است. در این نوشتار قصد داریم شمارا با انواع موتور کرکره برقی سیماران و قیمت آن آشنا نماییم.

انواع موتور کرکره برقی سیماران

کمپانی سیماران موتورهای کرکره خود را در دو نوع ساید و توبولار روانه بازار کرده است؛ درنتیجه هم برای مکان‌های پرتردد و درب‌های سنگین و هم مکان‌های کم تردد و درب‌های سبک می‌توان از این برند استفاده کرد. موتورهای ساید سیماران دارای وزن‌های ۵۰۰،۳۰۰ و ۸۰۰ کیلوگرمی هستند.

و هرکدام از این‌ها دارای دو مدل AC و DC می‌باشند تفاوت این دو مدل در این است که موتورهای AC از جریان برق متناوب و موتورهای DC از جریان غیرمتناوب استفاده می‌کنند؛

همچنین مقدار مصرف برق موتورهای DC کمتر از موتورهای AC است و سروصدای آن کم است و به‌صورت دقیق‌تر کار می‌کند اما معمولاً طول عمر موتور‌های AC بیشتر است، نکته دیگر اینکه در مدار فرمان موتورهای DC باتری ذخیره وجود دارد تا در صورت قطع برق UPS آن در را باز و بسته نماید اما موتورهای AC دارای مدار فرمان ساده و مجهز به سیستم خلاص کن دستی هستند.

نوع دیگر موتور کرکره برقی سیماران، موتورهای توبولار می‌باشند که به شکل استوانه‌ای و در اندازه‌های کوچکی ساخته‌شده‌اند. این موتورها نیز دارای توان و قابلیت جابه‌جایی درب‌های به وزن ۱۸۰،۱۳۰،۱۲۰،۱۰۰ و ۳۰۰ کیلوگرمی هستند.

مشخصات موتور کرکره برقی سیماران

موتور کرکره برقی سیماران یکی از برندهایی است که توسط کمپانی داخلی عرضه می‌شود و از قدرت و کیفیت بالایی برخوردار می‌باشد.

موتورهای ساید این برند دارای ۴ لیمیت سوئیچ هستند و اندازه بزرگی دارند به همین دلیل مناسب درب‌ها و محیط‌ های بزرگ می‌باشند و حداکثر ارتفاع بالابرنده آن حدود ۶ متر است این موتورها در دو نوع UPS دار و بدون UPS در بازار وجود دارند، در مقابل موتورهای توبولار سیماران دارای اندازه کوچک و به شکل استوانه هستند.

و مناسب درب‌های سبک و محیط‌های کوچک می‌باشند این موتورها از UPS پشتیبانی نمی‌کنند و هنگام قطع برق می‌توان از سیستم خلاص کن دستی آن استفاده کرد. تمامی موتورهای برند سیماران دارای ۵/۲ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش هستند و به همین دلیل می‌توان از دوام و کیفیت این محصولات اطمینان حاصل کرد، سیم‌پیچ این محصولات نیز در دو نوع مسی و آلومینیومی می‌باشد که با توجه به نوع کرکره خود می‌توان یکی از آن‌ها را انتخاب کرد.

قیمت موتور کرکره برقی سیماران

موتور کرکره برقی سیماران با توجه به میزان گارانتی و خدمات پس از فروش آن بسیار مناسب است اما قیمت مدل‌های متفاوت این موتورها نیز ثابت نیست و با توجه به عوامل مختلف متفاوت است برخی از این عوامل عبارت‌اند از:

  • میزان توان موتور: موتورهای ساید که تحمل جابه‌جایی درب‌های سنگین را دارند گران‌تر هستند چراکه این موتورها از قدرت بیشتری نسبت به موتورهای توبولار برخوردارند
  • نوع مدار فرمان موتور: طول عمر و دارا بودن UPS یا مدار فرمان ساده نیز در قیمت موتورها تأثیرگذار است
  • نوع آلیاژ و سیم‌پیچی موتور: نوع آلیاژ به‌کاررفته در موتور نیز در میزان قیمت آن تأثیرگذار است موتورهایی که دارای سیم‌پیچ مسی هستند طول عمر بالاتری نسبت به سیم‌پیچ‌های آلومینیومی دارند و دچار سوختگی نمی‌شوند؛ بنابراین قیمت آن‌ها نیز بیشتر است.

به‌طورکلی در حال حاضر در بازار نوسان قیمت وجود دارد و نمی‌توان قیمت ثابتی در نظر گرفت؛ بنابراین جهت اطلاع از لیست قیمت‌ها بهتر است با شرکت دیده‌بان گستر قائم تماس حاصل نمایید.

نصب موتور کرکره سیماران

نصب موتورهای سیماران بسیار ساده و سریع است و شما می‌توانید هر دو مدل‌های ساید و توبولار آن را به‌راحتی نصب نمایید موتور کرکره‌های ساید در خارج از رول و بر روی دو صفحه پلیت نصب می‌شوند و موتورهای توبولار داخل رول نصب می‌شوند و تا حدودی مراحل نصب آن‌ها باهم متفاوت است، به‌طورکلی نصب موتور کرکره برقی سیماران نیاز به تخصص دارد و بهتر است برای نصب موتورها با نیروی متخصص تماس بگیرید تا موتور شما دچار آسیب و سوختگی نشود.

خرید موتور کرکره برقی سیماران

بهتر است موتور کرکره برقی سیماران را از فروشگاه‌های معتبر خریداری نمایید تا بتوانید از گارانتی محصولات استفاده نمایید و خریدی مطمئن داشته باشید. اگر قصد خرید موتور کرکره برقی سیماران را دارید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم.

که خرید خود را از شرکت دیده‌بان گستر قائم انجام دهید چراکه این شرکت عرضه‌کننده تمامی مدل‌های موتور کرکره برقی سیماران است و موتورهای آن با آلیاژ و مواد باکیفیت ساخته‌شده‌اند درنتیجه طول عمر موتورها زیاد است و قیمت آن نیز با توجه به گارانتی بسیار مناسب است.

فروش موتور کرکره برقی سیماران

موتورهای کرکره برقی سیماران با مشخصات و قیمت‌های متفاوت به فروش می‌رسند برخی از این موتورها عبارت‌اند از:

  • موتور کرکره برقی سیماران مدل ۳۰۰ کیلوگرمی DC: این موتور با برق ۲۴ ولتی تغذیه می‌شود و قدرت موتور آن ۲۹۰ وات است و حداکثر ارتفاع بالابرنده آن ۶ متر می‌باشد همچنین این موتور دارای ۴ لیمیت سوئیچ و علاوه بر سیستم خلاص کن دستی مجهز به UPS می‌باشد.
  • موتور کرکره برقی سیماران مدل ۵۰۰ کیلوگرمی DC: این موتور نیز با برق ۲۴ ولتی کار می‌کند و قدرت موتور آن ۳۳۰ وات است و حداکثر ارتفاع بالابرنده آن ۶ متر می‌باشد و مجهز به UPS است.
  • موتور کرکره برقی سیماران مدل ۵۰ کیلوگرمی AC: قدرت این موتور ۴۸۰ وات ست و طول عمر بسیار بالایی دارد، حداکثر ارتفاع بالابرده آن ۶ متر و تعداد لیمیت سوئیچ آن ۴ می‌باشد این موتور قابلیت نصب چشمی را دارد و مناسب درب‌های عریض است و سیستم خلاص کن آن دستی می‌باشد.
  • موتور کرکره توبولار سیماران مدل ST59-140MA: این موتور ۱۴۰ نیوتونی است و قدرت موتور آن ۳۸۲ وات است، دور موتور در هر دقیقه ۷ دور می‌باشد و دارای امنیت بالا و سیستم خلاص کن دستی است.
  • موتور کرکره توبولار سیماران مدل ST59-120MA: این موتور ۱۲۰ نیوتونی است و قدرت موتور آن ۳۵۰ وات است، دور موتور در هر دقیقه ۹ دور می‌باشد و دارای امنیت بالا و سیستم خلاص کن دستی است.

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان تماس بگیرید.

موتور کرکره برقی سیماران مقاله