برند موتور کرکره

موتور کرکره کی تی ام KTM

موتور کرکره برقی ktm

موتور کرکره کی تی ام KTM

موتور کرکره برقی Electric shutters Ktm)  KTM)  با پیشرفت تکنولوژی کرکره‌های برقی جایگزین کرکره‌های دستی شده‌اند، استفاده از کرکره‌های دستی درگذشته سختی فراوان داشت.

اما کرکره‌های برقی با ریموت باز و بسته می‌شوند و استفاده از آن‌ها دردسری ندارد؛

ازاین‌رو در بیشتر مجتمع‌های مسکونی، اداری و تجاری از کرکره‌های برقی استفاده می‌شود. بر روی کرکره‌های برقی موتورهای مختلفی نصب می‌شود که برخی از این موتورها مناسب مکان‌های پرتردد و درب‌های سنگین هستند که به آن‌ها ساید گفته می‌شود.

و برخی از آن‌ها برای مکان‌های کم تردد و درب‌های سبک ساخته‌شده‌اند که توبولار نام دارد. در این مطلب قصد داریم شمارا با یکی از موتورهای ساید به­نام موتور کرکره برقی ktm و انواع و قیمت آن آشنا نماییم.

انواع موتور کرکره کی تی ام KTM

موتور کرکره برقی ktm از موتورهای پرقدرت هستند که قابلیت جابه‌جایی درب‌های ۱۵۰ تا ۱۸۰۰ کیلوگرمی را دارند این موتورها در وزن‌های مختلفی وجود دارند که باید با توجه به وزن کرکره خود یکی از آن‌ها را انتخاب کرد اما به‌طورکلی موتور کرکره برقی ktm در دو نوع DC و AC تقسیم می‌شود.

مدل‌های DC که به آن‌ها UPS دار گفته می‌شود دارای ۲ عدد باتری در مدار فرمان خود هستند و به همین دلیل هنگام قطع برق با استفاده از این باتری‌ها می‌توان کرکره را باز و بسته کرد؛

البته باید توجه داشت که این باتری‌ها به‌صورت دائم نیستند و باید آن‌ها را تعویض کرد به همین دلیل ممکن است شما سالانه مجبور شوید برای باتری این موتورها هزینه نمایید. نوع دیگر موتور کرکره برقی ktm موتورهای AC هستند.

که این موتورها در مدار فرمان خود باتری ندارند و مدار آن‌ها به‌صورت ساده است و از برق ۲۲۰ ولتی تغذیه می‌کنند و در هنگام قطع برق می‌توان برای باز و بسته کردن کرکره از زنجیر خلاص کن استفاده کرد که به‌صورت دستی می‌باشد. مهم‌ترین مزیت موتورهای کرکره برقی ktm این است که تمامی مدل‌های آن مجهز به سیستم پاراشوت است و به همین دلیل در هنگام قطع برق از سقوط کرکره جلوگیری می‌نماید.

مشخصات موتور ساید کرکره برقی KTM

موتورهای ساید Ktm در سه نوع ۳۰۰، ۶۰۰ و ۸۰۰ کیلوگرمی در بازار عرضه می‌شوند این موتور دارای ۴ میکرو سوییچ است که ۲ میکرو سوییچ آن به‌صورت پشتیبان عمل می‌کند.

و سیم‌پیچی آن می‌تواند مسی یا آلومینیومی باشد صفحه پلیت این موتورها قابل ریگلاژ است یعنی ورقه آهنی زیر موتور قابل تنظیم در مکان‌های مختلف است و اگر ریموت را بر این موتورها نصب نکنید می‌توانید با استفاده از کلید دستی کرکره را باز و بسته نمایید به‌طورکلی قدرت این موتور بسیار زیاد است و تنها سرعت آن کم می‌باشد که این کاهش سرعت نیز ناشی از وزن سنگین در می‌باشد همچنین اتلاف انرژی در این موتورها بسیار کم است.

قیمت موتور کرکره KTM

موتور کرکره‌های ساید دارای قیمت بیشتری نسبت به موتورهای سنترال و توبولار هستند چراکه این موتورها از قدرت بیشتری برخوردارند.

قیمت موتورهای ktm ثابت نیست و با توجه به عوامل مختلف متفاوت است برخی از این عوامل عبارت‌اند از:

  • میزان توان موتور: موتورهایی که تحمل جابه‌جایی درب‌های سنگین را دارند گران‌تر هستند چراکه این موتورها از قدرت بیشتری برخوردارند
  • نوع مدار فرمان موتور: موتورهایی که دارای مدار فرمان باتری­دار هستند قیمت بیشتری نسبت به موتورهای مدار فرمان ساده دارند
  • نوع آلیاژ و سیم‌پیچی موتور: نوع آلیاژ به‌کاررفته در موتور نیز در میزان قیمت آن تأثیرگذار است موتورهایی که دارای سیم‌پیچ مسی هستند طول عمر بالاتری نسبت به سیم‌پیچ‌های آلومینیومی دارند و دچار سوختگی نمی‌شوند؛ بنابراین قیمت آن‌ها نیز بیشتر است.

خرید موتور کرکره برقی KTM

بهتر است موتور کرکره برقی ktm را از فروشگاه‌های معتبر خریداری نمایید تا بتوانید از گارانتی محصولات استفاده نمایید و خریدی مطمئن داشته باشید. به‌طورکلی در خرید موتور کرکره باید به این نکات توجه داشته باشید: نوع مارک و برند موتور (اروپایی یا چینی)، میزان قطعات یدکی موتور، گارانتی محصول، جنس سیم‌پیچ موتور (مسی، آلومینیومی یا سایر موارد)، توان قدرت موتور و… .

اگر قصد خرید موتور کرکره برقی ktm را دارد ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که خرید خود را از شرکت دیده‌بان گستر قائم انجام دهید چراکه این شرکت عرضه‌کننده تمامی مدل‌های موتور کرکره برقی ktm است و موتورهای آن با آلیاژ و مواد باکیفیت ساخته‌شده‌اند درنتیجه طول عمر موتورها زیاد است و قیمت آن نیز با توجه به گارانتی بسیار مناسب است.

نصب موتور کرکره برقی KTM

طریقه نصب موتور کرکره برقی ktm مانند سایر موتورهای ساید ساده است شما می‌توانید این موتور را در سمت چپ یا راست کرکره نصب نمایید برای این کار ابتدا صفحه پلیت را بر روی دیوار پیچ و مهره کنید و لازم نیست مانند موتورهای توبولار این صفحه درون رول نصب شود.

سپس موتور و چرخ‌دنده و مدار فرمان روی صفحه پلیت نصب می‌شود و در مرحله بعد موتور تنظیم می‌شود و در پایان موتور را سیم‌کشی می‌کنید سیم‌کشی این موتورها به‌صورت آماده داخل سوکت قرار دارد و تنها باید سوکت موتور را به رسیور وصل نمایید و اگر موتور مجهز به ریموت می‌باشد کد دهی ریموت انجام شود. بااینکه نصب موتورهای ساید ساده‌تر از موتورهای توبولار است اما این کار باید توسط فردی ماهر و متخصص انجام گیرد تا آسیبی به موتور وارد نشود و کارکرد آن دچار اختلال نگردد.

فروش موتور کرکره برقی KTM

موتورهای کرکره برقی ktm با مشخصات و قیمت‌های متفاوت به فروش می‌رسند برخی از این موتورها عبارت‌اند از:

  • موتور کرکره برقی ktm 300 کیلوگرمی بدون UPS: این موتور با برق ۲۲۰ ولتی تغذیه می‌شود و لرزش و سروصدای آن بسیار کم است و در هر دقیقه ۶٫۵ دور دارد و حداکثر ارتفاع بالابرنده آن ۶ متر می‌باشد سیستم خلاص کن این موتور زنجیری و به‌صورت دستی است.
  • موتور کرکره برقی ktm 600 کیلوگرمی بدون UPS: این موتور نیز با برق ۲۲۰ ولتی کار می‌کند و لرزش و سروصدای آن بسیار کم است و در هر دقیقه ۶٫۵ دور دارد قطر لوله موتور ۱۱ میلی‌متر و حداکثر ارتفاع بالابرنده آن ۶ متر می‌باشد سیستم خلاص کن این موتور زنجیری و به‌صورت دستی است.
  • موتور کرکره برقی ktm 800 کیلوگرمی بدون UPS: این مدل موتور نیز با برق ۲۲۰ ولتی کار می‌کند و لرزش و صدای آن ضمن دارا بودن قدرت بالا بسیار کم است و قطر لوله موتور ۱۳ میلی‌متر است و سیستم خلاص کن این موتور نیز زنجیری و به‌صورت دستی است.

تمامی مدل‌های ذکرشده در نوع UPS دار نیز عرضه می‌گردد که در مواقع قطع برق می‌توان به‌جای سیستم خلاص کن دستی از UPS آن استفاده کرد.

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان کلیک کنید

مقاله موتور کرکره کی تی ام KTM

 

نوشته های مشابه