موتور کرکره برقی پر سرعت

موتور کرکره پر سرعت

موتور کرکره پر سرعت

موتور کرکره پرسرعت

موتور کرکره پرسرعت (High Speed ​​Shuttle Engine) امروزه برای مکان‌های مختلفی از کرکره‌های برقی استفاده می‌شود این کرکره‌ها دارای موتوربرقی هستند و از توان‌های مختلفی برخوردارند .

یکی از دغدغه اصلی افرادی که از این کرکره‌ها استفاده می‌کنند میزان سرعت آن‌ها می‌باشد، بیشتر کرکره‌های پرقدرت دارای سرعت کمی هستند چراکه وزن زیاد کرکره باعث می‌شود از سرعت موتور کاسته شود اما خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی موتور کرکره‌هایی ساخته‌شده‌اند.

که دارای سرعت بسیار خوبی هستند و ضمن سرعت‌بالا از توان و قدرت بسیار خوبی برخوردارند این موتور کرکره‌ها به موتور کرکره پرسرعت شهرت دارند. در این مطلب قصد داریم شمارا انواع موتور کرکره پرسرعت و قیمت آن آشنا نماییم.

مشخصات موتور کرکره پرسرعت

موتور کرکره پرسرعت برای درب‌های عریض و مکان‌های بزرگ و محیط‌هایی مانند آتش‌نشانی، بیمارستان، کارخانه و … مورداستفاده قرار می‌گیرند.

از مزایای این نوع موتور کرکره این است که از برودت هوا به داخل ساختمان جلوگیری می‌کند و حمل‌ونقل سریع‌تر انجام می‌گیرند همچنین این موتورها از امنیت و قدرت بالایی برخوردارند و  میزان لرزش و صدای آن‌ها بسیار کم است.

کارکرد موتورهای پرسرعت به این صورت است که دور موتور آن‌ها زیاد می‌باشد و از چرخش بالایی برخوردارند به همین دلیل به‌سرعت کرکره و تیغه‌های را باز و بسته می‌کند.

این موتورها بیشتر دارای سیم‌پیچ مسی هستند و در برخی مدل‌ها نیز از سیم‌پیچ آلومینیومی استفاده‌شده است همچنین برخی از این موتورها با برق تک فاز و برخی دیگر با برق سه فاز کار می‌کنند.

انواع موتور کرکره پرسرعت

موتور کرکره پرسرعت در مارک‌ها و مدل‌های مختلفی ساخته می‌شود که می‌توان با توجه به وزن کرکره خود مقدار توان مناسب را انتخاب کرد، به‌طورکلی موتور کرکره پرسرعت به دودسته موتورهای ساید صنعتی پرسرعت و موتورهای توبولار پرسرعت تقسیم می‌شوند،

باید توجه داشت که تمامی موتورهای ساید پرسرعت نیستند و برخی از آن‌ها سرعت کمی دارند و وزن سنگین کرکره علت کاهش سرعت آن‌ها می‌باشد اما مدل‌های صنعتی ساید پرسرعت می‌باشند و می‌توان از آن‌ها برای سوله‌های بزرگ، مراکز امداد و نجات، نیروگاه‌ها و… استفاده کرد.

موتورهای توبولار نیز در دو نوع موتور با سرعت استاندارد و موتور پرسرعت تقسیم می‌شوند. ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که موتورهای پرسرعت به دودسته ups دار و بدون ups تقسیم می‌شوند که معمولاً در مدل‌های بدون ups از سیستم خلاص کن دستی استفاده‌شده تا هنگام قطع برق از آن استفاده کرد.

نصب موتور کرکره پرسرعت

همان‌طور که میدانید نصب موتورهای ساید و توبولار باهم متفاوت است؛ بنابراین نصب موتور کرکره پرسرعت نیز با توجه به نوع آن متفاوت می‌باشد شما می‌توانید هر دو مدل‌های ساید و توبولار آن را به کمک دفترچه راهنمای آن نصب نمایید.

در بیشتر موتورهای پرسرعت دفترچه راهنمای نصب آن وجود دارد که باید مراحل را مطابق دفترچه انجام داد. موتور کرکره‌های پرسرعت ساید در خارج از رول و بر روی دو صفحه پلیت نصب می‌شوند اما موتور کرکره‌های توبولار پرسرعت داخل رول نصب می‌شوند و برای نصب به یک صفحه پلیت نیاز دارند و تا حدودی مراحل نصب آن‌ها باهم متفاوت است،

به‌طورکلی نصب موتور کرکره  پرسرعت نیاز به تخصص دارد و بهتر است نصب این موتورها را به نمایندگی‌های مجاز و نیروهای متخصص بسپارید تا موتور شما دچار سوختگی و اختلال نشود.

خرید موتور کرکره پرسرعت

برای خرید موتور کرکره‌های پرسرعت می‌توانید به فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های مختلفی مراجعه نمایید اما اگر قصد خرید موتور کرکره پرسرعت را دارید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که خرید خود را از شرکت دیده‌بان گستر قائم انجام دهید.

برای این کار می‌توانید به آدرس اینترنتی این شرکت مراجعه کرده و در ارتباط باقیمت محصول و میزان گارانتی و مشخصات آن با واحد فروش و یا واحد فنی آن مشورت نمایید.

این شرکت عرضه‌کننده تمامی مدل‌های موتور پرسرعت است و موتورهای آن با آلیاژ و مواد باکیفیت ساخته‌شده‌اند درنتیجه طول عمر موتورها زیاد است و قیمت آن نیز با توجه به گارانتی بسیار مناسب است.

قیمت موتور کرکره پرسرعت

قیمت موتور کرکره‌های پرسرعت بیشتر از موتورهایی است که دارای سرعت استاندارد می‌باشند همچنین قیمت موتورهای ساید صنعتی پرسرعت بیشتر از موتورهای پرسرعت توبولار است اما با توجه به تنوع مارک و مدل این موتورها نیز از قیمت ثابتی برخوردار نیستند و میزان قیمت آن‌ها به عوامل زیر بستگی دارد:

  • قدرت توان موتور: مهم‌ترین عامل تأثیرگذار در میزان قیمت موتورهای پرسرعت میزان قدرت و توان آن‌ها می‌باشد، هراندازه توان موتور بیشتر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.
  • میزان گارانتی و خدمات پس از فروش: برخی از موتورهای پرسرعت از خدمات پس از فروش و گارانتی بیشتر برخوردارند به همین دلیل میزان قیمت آن‌ها نیز بیشتر است.
  • جنس و برند موتور: این موتورها دارای مارک‌های مختلف اروپایی و چینی هستند قیمت مارک‌های اروپایی بیشتر از مدل‌های چینی می‌باشد زیرا دوام و کیفیت آن‌ها بیشتر است.
  • نوع آلیاژ و سیم‌پیچی موتور: نوع آلیاژ به‌کاررفته در موتور نیز در میزان قیمت آن تأثیرگذار است موتورهایی که دارای سیم‌پیچ مسی هستند طول عمر بالاتری نسبت به سیم‌پیچ‌های آلومینیومی دارند و دچار سوختگی نمی‌شوند.

بنا بر آنچه گفته شد و با توجه به نوسانات بازار نمی‌توان قیمت ثابتی برای موتورها پرسرعت در نظر گرفت؛ بنابراین اگر قصد خرید این موتورها را دارید به شما پیشنهاد می‌شود برای اطلاع یافتن از میزان قیمت موتور کرکره پرسرعت با واحد فروش شرکت دیده‌بان گستر قائم تماس حاصل نمایید و بخواهید با توجه به نوع کرکره شمارا در انتخاب مدل و توان موتور راهنمایی نماید.

فروش موتور کرکره پرسرعت

موتور کرکره‌های پرسرعت در مدل‌ها و برندهای متفاوتی به فروش می‌رسند که مشخصات برخی از آن‌ها به شرح زیر می‌باشد:

  • موتور کرکره پرسرعت بارزانته ۳۰۰ نیوتونی: این نوع موتور برای درب‌های ۳۰۰ کیلوگرمی ساخته‌شده است و با برق سه فاز کار می‌کند سرعت دور موتور در هر دقیقه ۲۴ دور می‌باشد و دارای ترمز اضطراری و سیستم خلاص کن دستی می‌باشد که در مواقع قطع برق می‌توان از آن استفاده کرد درنتیجه از امنیت بالایی برخوردار است و از سقوط کرکره در هنگام قطع برق جلوگیری می‌کند.
  • موتور ساید پرسرعت ۳۰۰ کیلوگرمی مستر: این موتور نیز از موتورهای پرسرعت است که صدا و لرزش آن بسیار کم می‌باشد و دارای سیستم خلاص کن دستی است سرعت موتور آن ۱۸ دور در هر دقیقه و تا ابعاد ۲۰ مترمربع می‌باشد.

موتور کرکره پرسرعت ساید گیربکسی سه فاز جهت درب اتوماتیک رول آپ با عملکرد شفت مستقیم ساخت کمپانی الرو آلمان

با قدرت گشتاور از ۱۷۰ نیوتن تا ۷۵۰ نیوتن به همراه مرکز کنترل پیشرفته فابریک و خلاص کن .

بصورت هندل یا زنجیر جهت درب های رول آپ عریض و طویل و جهت تردد های بالا مناسب می باشد.

استفاده از درب های اتوماتیک رول آپ(کرکره برقی) در محیط های صنعتی بدلیل کاهش زمان نقل و انتقالات

و جلوگیری از برودت هوا به عنوان یکی از گزینه های مطلوب در کارخانه و محیط های صنعتی می باشد.

موتور کرکره برقی پر سرعت با توجه به عریض بودن ورودی سوله های صنعتی و تردد مکرر و مداوم وسائط نقلیه مثل کامیون ، لیفتراک و …. استفاده از درب های کرکره ای صنعتی و  یا سایبان که موتور های ساید صنعتی (گیربکس مستقیم) گزینه ای استاندارد جهت نصب این نوع درب ها می باشد.

موتور کرکره برقی پر سرعت استفاده از درب های اتوماتیک رول آپ (کرکره برقی) در محیط های صنعتی بدلیل کاهش زمان نقل و انتقالات و جلوگیری از برودت هوا موتور کرکره برقی پر سرعت به عنوان یکی از گزینه های مطلوب در کارخانه و محیط های صنعتی می باشد.

موتور کرکره پر سرعت ، موتور کرکره ساید پرسرعت ، موتور کرکره برقی پر سرعت،قیمت موتور کرکره پرسرعت

موتور کرکره پرسرعت مقاله

نوشته های مشابه